San Juan de Dios

Cuidem de tu, en totes les etapes de la vida

El Papa Francesc rep els germans de Sant Joan de Déu del nou Consell General i del sortint

Dissabte passat, 11 de gener, el Papa Francesc va rebre els germans de Sant Joan de Déu que componen el nou Consell General de l’Orde Hospitalari –escollit el novembre del 2024 en el 70è Capítol General celebrat a Polònia–, i als germans del Consell General sortint.

La trobada es va celebrar en una sala contigua a l’Aula Pau VI i va ser un moment on va destacar la fraternitat i la familiaritat. El Sant Pare va intercanviar una breu salutació amb cadascun dels germans, i el Superior General, el germà Pascal Ahodegnon, va obsequiar el Sant Pare amb el llibre sobre la Bula Licet Ex Debito. Com és costum, el Papa va demanar als Germans que resin per ell.

Els dos Consells es van reunir a Roma amb l’objectiu de reflexionar sobre els desafiaments als quals s’enfronta l’Orde Hospitalari, així com per a planificar el pròxim sexenni.