San Juan de Dios

Cuidem de tu, en totes les etapes de la vida

Sant Joan de Déu a Andalusia firma un conveni de col·laborció amb la Universidad Loyola per rebre estudiants en pràctiques

Sant Joan de Déu a Andalusia rebrà estudiants en pràctiques de medicina de Loyola a Sevilla i d’infermeria a Córdoba

La Universitat Loyola i Sant Joan de Déu a Andalusia han signat un conveni de col·laboració que permetrà als estudiants de Medicina a Sevilla, i Infermeria a Córdoba, fer pràctiques tutelades en els centres assistencials de l’Ordre. Gràcies a aquest conveni, els estudiants podran completar la seva formació acadèmica teòrica i pràctica, guiats pels principis centenaris que estructuren totes dues ordres, l’alleujament del sofriment i el servei als altres.

La directora territorial de Sant Joan de Déu a Andalusia i Canàries, María José Daza, i el rector de la Universitat Loyola, Fabio Gómez-Estern, han signat aquest conveni.

María José Daza ha expressat la satisfacció per la signatura d’aquest acord “que permetrà a futurs sanitaris no sols aplicar uns coneixements científics, sinó també practicar aquesta atenció a l’estil de Sant Joan de Déu, posant a les persones en el centre del seu procés, tenint en compte totes les seves dimensions, humanitzant la pràctica clínica des de l’Hospitalitat”.

Per a Fabio Gómez-Estern, amb la signatura d’aquest conveni es fa un pas molt important en la formació dels futurs sanitaris que actualment estan cursant algun dels graus sanitaris en la Universitat Loyola, ja que “les pràctiques acadèmiques externes formen part fonamental de la seva formació integral”, i s’ha mostrat molt satisfet per “desenvolupar-lo amb una institució com Sant Joan de Déu amb la qual compartim valors i una visió de l’atenció sanitària que situa a les persones en el centre i que vol atendre totes les seves dimensions, física, psicològica, social i espiritual”.