San Juan de Dios

Cuidem de tu, en totes les etapes de la vida

,

SJD de Santurtzi és guardonat amb el Premi Deia Laboral Kutxa Hemendik Sariak de Ezkerraldea

El Serantes Kultur Aretoa de Santurtzi, al País Basc, es va convertir en l’escenari perfecte per a retre homenatge al treball incansable i la dedicació de diverses entitats, entre elles l’Hospital San Juan de Dios de Santurtzi, en el marc dels premis Deia Laboral Kutxa Hemendik Sariak de Ezkerraldea.

L’ingredient principal d’aquesta emotiva gal·la va ser la gratitud. La directora del diari Deia, Marta Martín, va iniciar els agraïments destacant la labor dels premiats: «Zorionak a tots perquè per a Deia és un orgull compartir tot el que feu per Ezkerraldea». Al seu torn, l’alcaldessa de Santurtzi, Karmele Tubilla, va elogiar als homenatjats i va qualificar el seu treball com un exemple per a la comunitat.

Homenatge a l’Hospital SJD de Santurtzi

Un dels moments més significatius de la nit va ser l’homenatge a l’Hospital San Juan de Dios, que va celebrar el seu centenari i que s’ha reconegut com un pilar fonamental en la història i la salut de Santurtzi. Fundat fa 100 anys, l’hospital no sols ha estat un referent en l’atenció sanitària, sinó que també ha marcat un abans i un després en la qualitat de vida de la comunitat. El seu equip, format per professionals de primera línia, ha fet possible que generacions de santurtzians puguin comptar amb atenció mèdica pròxima, innovadora i de qualitat.

Tal com va assenyalar el director gerent de l’Hospital San Juan de Dios de Santurtzi, Vicente Fernández Zurita, «rebre aquest premi, per a tots els professionals que treballem cada dia a l’Hospital suposa un gran orgull i gran motivació. Cada dia treballem de ple per a proporcionar a la ciutadania del nostre entorn una atenció sanitària d’avantguarda i unes cures que posen al pacient en el centre de l’organització, fent viu cada dia el valor de l’hospitalitat, que ens distingeix com a institució. Aquest reconeixement ens fa molt feliços i estem molt agraïts per això».