San Juan de Dios

Cuidem de tu, en totes les etapes de la vida

Tenim centres de tota mena, centres diversos i innovadors, capdavanters, humans. Tots únics i imprescindibles. Centres que canvien vides constantment.

Però en realitat, podem dir que només tenim un sol centre: la persona, les persones. Vosaltres sou el nostre centre. Persones de tota edat i condició. Que necessiten companyia, ajuda, cures, atenció. Amb qui portem tota una vida junts, o que només ens necessiten per a una cosa molt concreta.

I persones que encara no coneixem, però que ben aviat formaran part de la nostra família. Somriures, benestar, confiança, tranquil·litat. Aquí resideix el centre del nostre valor, l’hospitalitat.

I per això hem de continuar mirant a les persones. Preguntant-nos què necessiten, com són, en quin han canviat. Descobrint com podem acostar-nos més a elles, avui més que mai.